Μέρκελ και Σόιπλε στο κόλπο του Group VW. - Όλοι γνώριζαν.



Πρέπει να ξυπνήσουμε επιτέλους. Δεν πάει άλλο.
Τρέχουμε σαν τα χαϊβάνια στα ΛΙΤΛ και στα ΙΚΕΑ και αγοράζουμε ότι σαβούρα μας λανσάρουν οι Γερμανοί.
Τρώμε στην κυριολεξία όλη τη βρώμα τους περιμένοντας πότε θα ανακαλυφθεί κάποια κομπίνα τους για να ...ξύσουμε τα κεφάλια μας.
Τα προϊόντα τους είναι σαβούρα και ιδικά τα τρόφιμα γιατί ταΐζουν τα πάντα με μεταλλαγμένα και εμείς αγοράζουμε το γυαλιστερό χαρτάκι όπως έπαιρναν οι Ινδιάνοι τις χάντρες και έδιναν χρυσό.
Καλύτερα να πεινάσουμε παρά να τρώμε τα χημικά που μας λανσάρουν σαν ζάχαρη και τα μεταλλαγμένα κρέατα και γάλατα που μας τα πουλούν για "αυγά ημέρας"
Ελπίζουμε το σκάνδαλο της VW να μας ξυπνήσει.
Και να μην ξεχνάμε ότι όπως επί Χίτλερ όλοι ήξεραν και μετά την ήττα το έπαιζαν παρθένες (σαν τον δικό μας που δεν διάβασε τα μνημόνια) το ίδιο γίνεται και τώρα.
Όλοι ήξεραν και όλοι ήταν στο κόλπο, όπως και όλοι ξέρουν ότι μας πουλάνε τρόφιμα καρκίνο και κανείς δεν μιλάει.
Σχετικά με τα πατσαβούρια τους που τα πουλάνε για αυτοκίνητα φαίνεται ότι δεν έχουν τελειωμό οι αποκαλύψεις για το σκάνδαλο της VW αφού όπως δημοσιεύουν οι FT αξιωματούχοι της ΕΕ είχαν προειδοποιήσει για τις αντιρυπαντικές συσκευές τις λεγόμενες defeat devices δύο ολόκληρα χρόνια προτού ξεσπάσει το σκάνδαλο ρύπων της Volkswagen εκθέτοντας την Κομισιόν η οποία ήταν ενήμερη για το λογισμικό που παραποιούσε τις τιμές εκπομπής ρύπων στους κινητήρες, και δεν έκανε τίποτα για να προστατέψει την κείμενη ευρωπαϊκή νομοθεσία.

Αξιωματούχοι της Κομισιόν είχαν προειδοποιήσει από το 2013 για τους κινδύνους των συστημάτων αναστολής (defeat devices) αλλά προφανώς χτύπαγαν στου "κουφού" την πόρτα, και έπρεπε να ασχοληθούν οι Αμερικανοί (για τους δικούς τους λόγους) για να υποστεί το Βερολίνο μια ήττα που θα αποφέρει πολύ πόνο στη γερμανική οικονομία, και ακόμα περισσότερο στην "αυτοκρατορική" της εικόνα.


Η έκθεση είχε συνταχθεί από το Κοινό Κέντρο Ελέγχου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και σημείων το γεγονός ότι τα συστήματα αναστολής ήταν σε θέση να παραποιήσουν αποτελέσματα στις μετρήσεις για πετρελαιοκίνητα οχήματα, όπως και γινόταν.


Ωστόσο οι ρυθμιστικές αρχές, σε αντίθεση με τις αμερικανικές δεν ασχολήθηκαν περαιτέρω παρά το γεγονός ότι η συγκεκριμένη τεχνολογία είχε κηρυχθεί παράνομη στην Ευρώπη ήδη από το 2007!


Αξιωματούχοι της Ε.Ε. ανέφεραν πως δεν πραγματοποίησαν καμία έρευνα για τον εντοπισμό μιας τέτοιας συσκευής και εξ'οσων γνώριζαν ούτε σε εθνικό επίπεδο είχε γίνει από τα κράτη-μέλη.


Σύμφωνα με την έκθεση τα πετρελαιοκίνητα οχήματα πρέπει να ελέγχονται στον δρόμο και όχι σε εργαστήρια, για να μειώνεται ο κίνδυνος παραποίησης. Σημειώνεται δε ότι το 53% των νέων πωλήσεων αφορά ντιζελοκίνητα αυτοκίνητα και όχι βενζινικίνητα. Για να γίνει κατανοητή η αύξηση του μεριδίου στις αρχές της δεκαετίας του 90' ήταν μόλις το 10%!


«Οι αισθητήρες και ηλεκτρονικά εξαρτήματα στα σημερινά αυτοκίνητα μπορούν να διαγνώσουν την έναρξη ενός τεστ ρύπων στο εργαστήριο» ανέφερε η έκθεση. Οι συσκευές μπορούσαν ακόμα να «ενεργοποιήσουν, να τροποποιήσουν, να καθυστερήσουν ή να απενεργοποιήσουν συστήματα ελέγχου των ρύπων» προειδοποιούσε η έκθεση.


Η μετάβαση σε τεστ στους δρόμους θα διασφάλιζε «ότι η χρήση συστημάτων αναστολής θα περιοριστεί όσο το δυνατόν περισσότερο».


Εδώ παραθέτουμε τι είχε πει η σεμνή καθγήτρια Άννα Στεφανοπούλου στην συνέντευξή της που έλαβε χώρα στο thetakeaway.org στο Τhe American Conversation.


Άρα η απάτη της VW που έγινε λέτε ότι είναι δύσκολο να πραγματοποιηθεί (ρωτάει ο δημοσιογράφος του thetakeaway.org);


"Σωστά είναι πολύ δύσκολη με την έννοια ότι πρέπει να αισθανθείς, να εντοπίσεις, να προγραμματίσεις και να αλλάζεις τον αλγόριθμο, αλλά και να μεταβαίνεις από αλγόριθμο σε αλγόριθμο, χωρίς να γίνεται αυτό αντιληπτό ούτε από τον οδηγό και φυσικά ούτε από την EPA, ή άλλες κυβερνητικές υπηρεσίες"


Δηλαδή επιβεβαιώνεται η ευρωπαϊκή έκθεση για την ύπαρξη "νοημοσύνης" ικανής να παραπλανά τα τεστ ρύπων!


Επιστρέφουμε τώρα΄στη περιβόητη έκθεση της Κομισιόν και διαβάζουμε ότι "Τεστ δείχνουν ότι οι εκπομπές διοξειδίων του αζώτου ξεπερνούσαν σημαντικά τα κριτήρια των ρυθμιστικών αρχών" προσέθετε η έρευνα της Κομισιόν. "Τα υφιστάμενα τεστ που διενεργήθηκαν στο δρόμο καταδεικνύουν τις αδυναμίες της τρέχουσας διαδικασίας".


Στην έκθεση του Οκτωβρίου του 2014 της International Council on Clean Transportation χαρακτηριστικά αναφέρεται ότι "σε δοκιμές που έγιναν σε 15 οχήματα το δηλητηριώδες αέριο ήταν επτά φορές πάνω από το επιτρεπτό όριο, ενώ σε ένα όχημα ήταν 25!"


Από την πλευρά της πάντως η Κομισιόν προσπαθεί να ενοχοποιήσει τις εκάστοτε εθνικές ρυθμιστικές αρχές, τονίζοντας ότι«η αστυνόμευση αναφορικά με το εάν οι εταιρείες τηρούν την ευρωπαϊκή νομοθεσία και η έρευνα είναι θέμα των εθνικών αρχών. Καλούμε όλα τα κράτη μέλη να κάνουν έρευνες. Ο ρόλος της Κομισιόν είναι να δράσει ως πλατφόρμα που διευκολύνει την ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των εθνικών αρχών».


Μήπως όμως άλλος ήταν ο λόγος; Μήπως δεν ήθελαν να θιχτεί η Γερμανία η οποία ως ηγεμόνας στην ΕΕ θεωρεί ότι είναι "υπεράνω του νόμου"; Το να τους επιβάλλεις στους άλλους όταν είσαι ισχυρός είναι εύκολο, να τους εφαρμόζεις όμως (για να μείνεις ισχυρός) είναι μια άλλη ιστορία.


Αφού λοιπόν όλοι ήταν στο κόλπο και κάλυπταν τη Γερμανία, θα πρέπει όλα τα πρόστιμα που μας βάζανε κατά καιρούς παίζοντάς το άσπιλοι και αμόλυντοι, να επιστρέφουν πίσω.
Εκτός λοιπόν από τις Γερμανικές αποζημιώσεις για την κατοχή έχουμε λαμβάνεις από τους Γερμανούς και αποζημιώσεις για όλα όσα μας δημιούργησαν ως γνήσιοι απατεώνες, την περίοδο μετά τον πόλεμο.

Σχόλια